Verzenden & retourneren

Thuisbezorgen

Pakketjes worden bij u thuisbezorgd. Indien u niet thuis bent, biedt de bezorger het pakket bij uw buren aan. Geven ook de buren geen gehoor dan wordt geprobeerd uw bestelling op een andere dag, op een ander tijdstip te leveren.

Zodra de te leveren producten zijn overgedragen aan de koeriersdienst gaat het transportrisico over op de klant.

Bezorgen op een ander adres

U kunt uw bestelling ook op een ander adres laten bezorgen. Als u bijvoorbeeld hele dagen niet thuis bent, omdat u uit huis werkt, kunt u uw pakket op uw werk laten bezorgen, af laten leveren bij een familielid of bij een buurman/-vrouw. U kunt tijdens het bestellen aangeven of u uw bestelling wilt laten leveren op een ander adres dan het factuuradres.

Verzending

Bestellingen voor binnen Nederland € 2,95.

 

*bestellingen met een verzendadres buiten Nederland betalen de daarvoor geldende verzendkosten, ongeacht de bestelwaarde.

Retourneren

Ben je niet tevreden over een geleverd product, of is de maat niet goed? Vrijwel alle producten kunnen geretourneerd worden. Je kunt de producten binnen 14 dagen na levering, met de originele labels aangehecht en in de originele verpakking retourneren inclusief de pakbon.

Zet op de pakbon een kruisje achter de artikelen die u terug wilt sturen. 

 Je hebt de mogelijkheid het product thuis te passen. Echter als het product gebruikt, beschadigd en/of gewassen is, kunnen wij het helaas niet terugnemen.

Retourneren is niet mogelijk als:

  • Gedragen, gebruikte, beschadigde en/of gewassen producten. 
  • Producten die niet in de originele staat verkeren.
  • Producten zonder labels en/of originele verpakking. Het kaartje mag dus niet verwijderd zijn geweest! Heeft u dit wel gedaan, dan is het uw eigendom geworden.
  • Na 14 dagen van levering. 
  • Aanbieding artikelen kunnen niet geretourneerd worden. 

Kosten retourneren:

Bij het retourneren van een product ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten hiervan. Als een pakket niet voldoende gefrankeerd teruggestuurd wordt, dan kunnen wij het pakket helaas niet aannemen. Breng je het product/de producten zelf terug naar de winkel, dan zijn hier vanzelfsprekend geen kosten aan verbonden.

 

Retourbetaling:

Zodra het product in de winkel is afgeleverd en wij de retour hebben geaccepteerd zullen wij het aankoopbedrag exclusief retourkosten binnen 10 werkdagen terugstorten op je rekening. Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee je de betaling hebt gedaan. Na onze retourbetaling verschijnt het bedrag niet altijd meteen op de rekening. De termijn waarop het bedrag bij ons afgeschreven, en bij jou bijgeschreven wordt, is afhankelijk van je bank/creditcardmaatschappij/enz. Ook wanneer je jouw retour terugbrengt in de winkel wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarmee je de betaling hebt gedaan. 

 

Overige vragen:

Heb je specifieke vragen over het retourneren of vragen over het ruilen van een product? Neem dan contact met ons op via info@fashion365.nl.