JavaScript seems to be disabled in your browser.

You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website. Click here for instructions on enabling javascript in your browser.

 

 

Thuisbezorgen

Pakketjes worden door PostNL bij u thuisbezorgd. Indien u niet thuis bent, biedt de bezorger het pakket bij uw buren aan. Geven ook de buren geen gehoor dan wordt geprobeerd uw bestelling op een andere dag, op een ander tijdstip te leveren.

Bezorgen op een ander adres

U kunt uw bestelling ook op een ander adres laten bezorgen. Als u bijvoorbeeld hele dagen niet thuis bent, omdat u uit huis werkt, kunt u uw pakket op uw werk laten bezorgen, af laten leveren bij een familielid of bij een buurman/-vrouw. U kunt tijdens het bestellen aangeven of u uw bestelling wilt laten leveren op een ander adres dan het factuuradres.

 

Gratis verzending

De standaard verzendkosten bedragen € 4,95*. Profiteer van gratis verzending bij bestellingen vanaf € 50,-

 

*bestellingen met een verzendadres in België of Duitsland betalen de standaard verzendkosten, ongeacht de bestelwaarde.

 

Retourneren

Ben je niet tevreden over een geleverd product, of is de maat niet goed? Vrijwel alle producten kunnen geretourneerd worden. Je kunt de producten binnen 14 dagen na levering, met de originele labels aangehecht en in de orginele verpakking retourneren inclusief de pakbon.

Zet op de pakbon een kruisje achter de artikelen die u terug wilt sturen. 

 

Je hebt de mogelijkheid het product thuis te passen. Echter als het product gebruikt, beschadigd en/of gewassen is, kunnen wij het helaas niet terugnemen.

 

Retourneren is niet mogelijk als:

  • Gedragen, gebruikte, beschadigde en/of gewassen producten. 
  • Producten die niet in de orginele staat verkeren.
  • Producten zonder labels en/of originele verpakking
  • Actie producten. 
  • Na 14 dagen van levering. 

Kosten retourneren:

 

Bij het retourneren van een product bent je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten hiervan. Als een pakket niet voldoende gefrankeerd teruggestuurd wordt, dan kunnen wij het pakket helaas niet aannemen. Breng je het product/de producten zelf terug naar de winkel, dan zijn hier vanzelfsprekend geen kosten aan verbonden.

 

Retourbetaling:

 

Zodra het product in de winkel is afgeleverd en wij de retour hebben geaccepteerd zullen wij het aankoopbedrag exclusief retourkosten binnen 10 werkdagen terugstrorten op je rekening. Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee je de betaling hebt gedaan. Na onze retourbetaling verschijnt het bedrag niet altijd meteen op de rekening. De termijn waarop het bedrag bij ons afgeschreven, en bij jou bijgeschreven wordt, is afhankelijk van je bank/creditcardmaatschappij/enz. Ook wanneer je jouw retour terugbrengt in de winkel wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarmee je de betaling hebt gedaan. 

 

Overige vragen:

 

Heb je specifieke vragen over het retourneren of vragen over het ruilen van een product? Neem dan contact met ons op via info@fashion365.nl.

 

Categorieën
Snel zoeken
Wij accepteren
iDealBancontactGiropayGiftcard